Małe wprowadzenie

Hej ludziki,



Pomysł na pisanie bloga chodził mi po głowie już od naprawdę długiego czasu. Bardzo chętnie koresponduję z ludźmi w internecie na rozmaite tematy i w sumie to spotkałam się z tym, że jeśli podzielę się jakąś informacją to co pewien czas jestem pytana o to ponownie lub sama mam zapytanie i nie zawsze jestem w stanie o tym podyskutować. Dlatego uznałam że taki bardzo luźny blog, gdzie będę mogła mieć kontakt z innymi osobami będzie ciekawym doświadczeniem. Nie wiem czy to się uda, ale gdyby już było zainteresowanie ze strony kilku osób chciałabym umieszczać wpisy tworzone z pomocą czytelników - mam już kilka takich pomysłów.
Obecnie blog będzie wyglądał bardzo prosto bo dopiero się uczę, ale ogarnę temat, lubię się uczyć nowych rzeczy :D

A poza tym to mam na imię Klaudia i miło mi powitać każdą osobę która tu zajrzy!

Komentarze

  1. Witaj Kochana, wiesz, że miałam Ci na wizażu kiedyś proponować, żebyś założyła bloga :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, fajnie że zajrzałaś :D Właśnie mi kilka osób wspominało kiedyś, że fajnie by było więc tak postanowiłam że warto dla swoich notatek i dla kontaktu z innymi.

      Usuń

Prześlij komentarz