Co tam kosmetycznego słychać?

Hej!
Często mnie tu nie ma, ale ogarniałam się życiowo z kilkoma sprawami i teraz z czystym umysłem mam większą chęć by się tu dzielić różnymi rzeczami z innymi.
Jakiś czas temu zrobiłam sobie małe postanowienie kosmetyczne, że jeśli kupię jakikolwiek nowy kosmetyczny produkt to postaram się by był to kosmetyk nietestowany na zwierzętach. Idzie mi z tym bardzo dobrze, znalazłam kilka produktów które lubię więc z pewnością pojawią się wpisy o kosmetykach. To jak sprawdzić czy kosmetyk jest testoany opiszę w innym poście bo uważam że warto spróbować i skorzystać z tego. Jeśli pojawi się jakaś recenzja na blogu to również pod każdym kosmetykiem dopiszę jego 'testujący status'.
Póki co to tyle z kosmetycznego świata, jutro chyba zrobię farbowanie indygo i henną do którego ostatnio powróciłam, opisze też jak idzie mi walka z wypadaniem, wzmacnianiem i zagęszczaniem czupryny i dam znać o kombinacjach z dietą.
Do napisania ;)

Komentarze