Małe zakupy w HollandandBarret: Dr organic, Ecodenta i suplement

Jeśli chodzi o zakup delikatnego szamponu, pasty do zębów bez fluoru czy dobrch suplementów w Anglii nie jest łatwo. Delikatnych szamponów raczej nie kupimy, chyba że zamówimy z polskiej drogerii albo notino, jedyna pasta do zębów bez fluoru jaka istnieje to Euthymol. Dobrze, że isnieją jeszcze te 'zdrowe' sklepy, w których zdarzają się fajne produkty.
Obecnie w H&B jest sporo promocji, więc wczoraj byłam zaopatrzyć się w takie podstawowe rzeczy które tam kupuję.
Szampony Dr organics u mnie w domu są zawsze bo zarówno ja i mój kochany doceniliśmy ich 'inność' i tą wyjątkowość wśród wszechobecnych rypaczy. Tym razem nowość oliwkowa, na stanie mamy kokos i słonecznik, a w zeszłym roku katowałam granat oraz różę. Wersję aloesową i oliwkową możecie teraz kupić za niecałe 3 funty, a wersje podróżowe mini za funta+druga buteleczka za pół ceny. Bardzo polecam Wam te miniaturki na spróbowanie bo cena jest naprawdę niewysoka a szampony wydajne i starczają na długo.
W paście do zębów lubię ziołowe smaki, a najważniejsze jest to by była bez fluoru. Ecodenta jest swietna, ale w stałej cenie kosztuje dużo więc na takim dealu zawsze kupuję zapas.Niestety wczoraj została tylko jedna tubka :D
Miedź z cynkiem biorę od półtora miesiąca, głównie z powodu problemów z pigmentacją i chrupiącymi stawami. Chrupanie przeszło w połączeniu ze zmianami w diecie, więc będe brać dalej a z ta pigmentacją to zobaczymy, mam wrażenie że cera wygląda teraz ładniej i cienie pod oczami nie są już tak niebieskie. Jedno opakowanie kosztuje 7.25, ale drugie możecie kupić za pół ceny. Swoją kurację zamierzam kontynuowac całą wiosnę i potem podsumowac wnioski, więc przygarnęłam 2 opakowania.

A wy macie jakichś eko-faworytów?


Komentarze